Gratis Reiki1 t/m Reikimaster inwijding voor wie het wil

Reiki en de vele bekende vormen van reiki worden hier beschreven. Ook onderwerpen over magnetiseren kunnen hier. Dus voor al je vragen of antwoorden die je plaatsen wilt.

Moderators: Bloem, JHK-team, Anna Oyca

Reiki Plus

Gratis Reiki1 t/m Reikimaster inwijding voor wie het wil

Bericht door Reiki Plus » 08 jun 2010 11:49

Lieve mensen voor wie nog geen Reiki 1 t/m Reikimaster inwijdingen heeft ontvangen of nog bezig is.
Plaats ik gratis de ontbrekende inwijdingen, neem dan contact op via mijn website.

Waarom betalen als je het ook anders kan ontvangen?

warme groet Theo

lisanneke
JHK Forum bewoner
JHK Forum bewoner
Leeftijd: 49
Contacteer:

Re: Gratis Reiki1 t/m Reikimaster inwijding voor wie het wil

Bericht door lisanneke » 08 jun 2010 13:35

hoi Theo

welkom :-D
Ik zat even op je site te lezen en heb veel moeite met deze zin
Belangrijk er zijn nog Reikimasters die Reiki 1 t/m Reikimaster inwijden. En vragen daar geld voor, het voegt niets meer toe sinds 2005. Je kan nu wel het gevoel hebben dat je bent opgelicht dat klopt.
Ik heb niet het gevoel dat ik ben opgelicht waarom is dit oplichting?
Ik heb usui 1 t/m 3 en het bevalt me prima en het werkt
*** If life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile!***

harmonie72
Trouw lid
Trouw lid

Bericht door harmonie72 » 08 jun 2010 13:41

Een reiki master gaf ooit aan dat je het zelf ook prima kan doen, ik heb het gedaan destijds en het lukte ook nog ook. Heel apart gevoel, alsof er van je kruin een elektrische lading door je heen gaat.
Daarom is het geldklopperij, kijk een vergoeding daar is niets mis mee, maar er werd en wordt soms veel geld gevraagd en dat is geldklopperij vind ik.
Nou heb ik geen reikicursus gedaan ofzo, maar de inwijding kan iedereen doen dus is mijn ervaring.
Je gevoel volgen is iets anders dan 'een' gevoel volgen.

Reiki Plus

Bericht door Reiki Plus » 08 jun 2010 13:52

Je hoord het vaak dat je zelf je een inwijding kan geven.
Helaas is dat maar inbeelding, iemand die de inwijdings symbolen heeft ontvangen en de symbolen om deze te kunnen doorgeven.
Kan iemand inwijden, helaas kan je wel een fijn gevoel krijgen met wat je bezig bent.
De inwijdings tekens blijven werken, maar nieuwe inwijding met Reiki Plus helpen je weer verder groeien.

Het is ook zo dat inwijdingen t/m Reikimaster per 2005 niets meer toevoegen, dit omdat iedereen al zover gegroeit is.
Alleen heb je die symbolen niet ontvangen, maar kan je die nog wel krijgen van een Reikimaster.
Dit kan nu nog gedaan worden, helaas kan je alleen een fijn gevoel krijgen als je die ontvangt.

Iets wat je hebt kan je niet opnieuw ontvangen.

Als je op de kleuter school klaar bent, ga je niet opnieuw daaraan beginnen.

Meestal ga je dan naar het voortgezet onderwijs toch.

Nu heb je dat ook met Reiki een update naar Reiki Plus is dat.
Ook een voorbereiding op 2012 is hiervan belang, je word namelijk hierin gesteund.

warme groet Theo

jolanda123

Bericht door jolanda123 » 08 jun 2010 14:05

Hoi,

Ik sluit me helemaal bij Lisanneke aan. Wat ik ook heel vreemd vind is dat als je op Reiki plkus googlet bijna niets vind. Alleen dat van jou. Als het niets meer voor zou stellen, dan zou dit toch veel meer bekend moeten zijn? Juist dit, geeft me veel meer het gevoel van geldklopperij.

Rainbow_skully

Bericht door Rainbow_skully » 08 jun 2010 14:42

Ik vind dit een beetje raar....

Een reiki inwijding kost vaak wel geld, maar daar hoort ook een hele cursus bij waar iemand gewoon een uurloon voor krijgt.
Meestal ook nog een lunch, behandeltafel, ruimte die verlicht en verwarmd moet worden, studieboeken en research om als reiki master goed onderwezen te blijven en het lesmateriaal aan te passen op de doelgroep waar voorkennis wel of niet aanwezig is.

De inwijding zelf duurt nog geen 5 minuten, maar je kunt niet iemand zonder opleiding wegsturen dat is erg onverantwoord en de ingewijde persoon weet dan nog niets over hoe het systeem werkt enzovoorts.

Ik ben het wel met je eens dat sommige reiki cursussen erg duur zijn, maar dan ga je daar gewoon niet heen.

veel liefs, Yvonne

Walther

Bericht door Walther » 08 jun 2010 18:15

Ik heb ook vaak uit goeie bron horen zeggen dat je niet moet betalen voor reiki opleidingen. Nou heb ik daarbij nooit onderscheid horen maken tussen inwijdingen of cursussen. Nu ben ik een beetje benieuwd, toen ik mijn inwijdingen kreeg (gratis) heb ik geen bijbehorende cursus gedaan. Wel is me verteld dat ik de eerste 21 dagen op mezelf moest oefenen om de energie te laten settelen, gronden in mijzelf. Dat heb ik dus gedaan maar van een bijbehorende cursus heb ik niet gehoord, nu hier voor het eerst. Wel info over de symbolen gehad en hoe ze werken, dat wel maar dat duurde nog geen twee uur.

Mis ik iets nu?

Overigens kan ik me voorstellen dat je voor een cursus wel moet betalen want het kost de reikiteacher tijd, energie en waarschijnlijk ook geld ivm dus met behandeltafel en misschien ook nog hapjes etc.. Geen bezwaar dus tegen geld voor de cursus, wel tegen geld voor de inwijdingen.

Maar nu wat betreft de cursus, moet ik nu dat dan toch nog gaan doen? Heb inderdaad soms wel het gevoel dat ik wat mis. Misschien wil ik die wel bij jou komen doen Theo als ik daar de gelegenheid en de middelen voor heb, later misschien dit jaar. Eerst hoop ik te horen van iemand hier of dat echt moet.

Walther.

Rainbow_skully

Bericht door Rainbow_skully » 08 jun 2010 21:16

een cursus is niet een noodzakelijk goed, en ik ben het met u eens dat de inwijding zelf gewoon gratis moet zijn als iemand alleen een inwijding wil

Zelf vind ik de cursus die ik erbij heb gehad heel handig.
Wat er zoal behandeld word is wat reiki inhoud, hoe je je moet afsluiten, je moet afstemmen op je client, hoe je de houdingen doet, meestal kun je op elkaar oefenen met andere cursisten en natuurlijk de gelegenheid tot vragen stellen.

Als je nog geen cursus gedaan heb, denk ik dat je veel hebt aan het boek "De kern van reiki" van Diane Stein.

veel liefs, Yvonne

Walther

Bericht door Walther » 08 jun 2010 21:21

Goeie tip Yvonne daar ga ik waarschijnlijk wel wat mee doen. Een beetje meer oefening lijkt me niet verkeerd en een klein beetje theoretische basis ook niet.

Liefs,

Walther.

lisanneke
JHK Forum bewoner
JHK Forum bewoner
Contacteer:

Bericht door lisanneke » 09 jun 2010 08:50

Theo kan je het een en ander iets duidelijker uitleggen?
Weet niet hoe het komt maar iets maakt me hier heel boos over,
misschien lees ik het verkeerd en begrijp ik het niet goed maar het komt op mij over
dat alle reikimasters die je inwijden tot master je dus oplichten?
Ik heb een superlieve reikimaster en heb veel vertrouwen in haar dus raakt het me als jij met deze zin aan komt zetten
(aha daarom ben ik boos) Je kan nu wel het gevoel hebben dat je bent opgelicht dat klopt.
*** If life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile!***

Reiki Plus

Bericht door Reiki Plus » 09 jun 2010 09:09

lisanneke schreef:Theo kan je het een en ander iets duidelijker uitleggen?
Weet niet hoe het komt maar iets maakt me hier heel boos over,
misschien lees ik het verkeerd en begrijp ik het niet goed maar het komt op mij over
dat alle reikimasters die je inwijden tot master je dus oplichten?
Ik heb een superlieve reikimaster en heb veel vertrouwen in haar dus raakt het me als jij met deze zin aan komt zetten
(aha daarom ben ik boos) Je kan nu wel het gevoel hebben dat je bent opgelicht dat klopt.
Als je op mijn site zou lezen, zou deze vraag niet nodig zijn zou alle Reikimasters het gevoel al hebben dat inwijdingen t/m master niet meer van deze tijd is.

Per 2005 heeft iedereen het niveau berijkt dat je gelijk was als een Reikimaster.
Wat kan je dan nog mensen mee geven, geen inwijding zal je verder doen groeien.
Je kan wel een aangenaam gevoel ontvangen, maar dat kan ook bij een behandeling het iedee dat je iets moois krijgt.

Vroeger kon je mensen door Reiki graad een flinke eind doen laten groeien.

Nu wij al gelijk als iedereen dat niveau hebben is groei nihil te noemen.

Met Reiki Plus is die enorme groei wel weer mogelijk hij is ook gericht op de nieuwetijd.
Om in een hoger plan te komen, vele hebben dit al mogen ervaren.

Veel lieve Reikimasters zijn blij met wat ze hebben, en kiezen niet voor verdere groei jammer maar hun keuze.

Mensen die de Reiki Plus hebben ontvangen merken meteen dat de Energie sneller en warme krachtiger is.

Maar er zijn nog heel veel mensen die toch graag die inwijding ondergaan alleen maar het gevoel niet te hebben dat je iets gemist hebt.

Daarvoor bied ik die gratis aan en merk dat er heel veel mensen blij zijn dit gelezen te hebben via internet.

warme groet Theo

lisanneke
JHK Forum bewoner
JHK Forum bewoner
Contacteer:

Bericht door lisanneke » 09 jun 2010 10:55

@Theo
Als je op mijn site zou lezen, zou deze vraag niet nodig zijn zou alle Reikimasters het gevoel al hebben dat inwijdingen t/m master niet meer van deze tijd is.

Welke site? overal waar ik kom kom jij tevoorschijn en het moet me toch van het hart
dat ik het erg respectloos vind hoe jij over andere reikimasters praat

Prima als je reikiplus wil promoten maar doe dat niet door andere reikimasters onderuit te halen
door te zeggen dat die alleen op geld uit zijn

Ik kan begrijpen dat er nieuwe graden bij zijn gekomen en dat jij dit geweldig vind
Hou het dan op jou ervaring en niet doen of alleen dit (reikiplus en jij) het allemaal zo goed weten
Laat iedereen in zijn of haar waarde

Jij zegt dat je met reiki 1 t/m 3 niet meer groeid........wie bepaald dat?
hoe kan jij dat voor een ander invullen?

Mijn ervaring is dat ik wel degelijk ben gegroeid mede dankzij reiki 1 2 en 3

Ik krijg het idee dat je iedereen over 1 kam scheerd

Vind jij reiki plus geweldig? deel dan je ervaring en haal niet andere masters naar beneden
dan ben je niet zuiver bezig want de meesten die ik ken geven reiki vanuit hun hart
Het gaat om de intensie, of je nou reiki 1 2 en 3 hebt of reiki plus

warme groet lisanneke

Reiki Plus

Bericht door Reiki Plus » 09 jun 2010 11:16

lisanneke schreef:@Theo

Welke site? overal waar ik kom kom jij tevoorschijn en het moet me toch van het hart
dat ik het erg respectloos vind hoe jij over andere reikimasters praat

Prima als je reikiplus wil promoten maar doe dat niet door andere reikimasters onderuit te halen
door te zeggen dat die alleen op geld uit zijn

Ik kan begrijpen dat er nieuwe graden bij zijn gekomen en dat jij dit geweldig vind
Hou het dan op jou ervaring en niet doen of alleen dit (reikiplus en jij) het allemaal zo goed weten
Laat iedereen in zijn of haar waarde

Jij zegt dat je met reiki 1 t/m 3 niet meer groeid........wie bepaald dat?
hoe kan jij dat voor een ander invullen?

Mijn ervaring is dat ik wel degelijk ben gegroeid mede dankzij reiki 1 2 en 3

Ik krijg het idee dat je iedereen over 1 kam scheerd

Vind jij reiki plus geweldig? deel dan je ervaring en haal niet andere masters naar beneden
dan ben je niet zuiver bezig want de meesten die ik ken geven reiki vanuit hun hart
Het gaat om de intensie, of je nou reiki 1 2 en 3 hebt of reiki plus

warme groet lisanneke
Iedere Reikimaster die na 2005 mensen met Reiki 1 t/m Reikimaster inwijd voegt geen verdere groei toe.
En dat is voor 2005 wel waar het altijd om is gegaan.

Dit is al meer malen uitgelegt iedereen over de hele wereld is per 2005 gelijk in trillings niveau.
Je kan dan geen inwijding meer doen, om aan deze trilling te hoeven komen.

Als je als Reikimaster dan doorgaat is aan hen, niet aan mij om daarover te oordelen!

Ik geef daarom mensen de gelegenheid dit kosteloos de inwijdingen t/m Reikimaster te doen.

Ik zeg erbij dat je het moet doen niet voor groei maar voor je gevoel dat je niets wil missen.

Er zijn Reikimasters die niet voor vervolg opleiding kiezen en gewoon bij het oude blijven is hun keuze.
Als jij na 2005 dan inwijding bij deze Master haald is ook oke, alleen groei je geen meter verder.

Je hebt zeker deze ervaring nodig een andere weg dan meteen door met de Update versie.
Niemand word iets opgelegt, ik promoot zoals jij zegt Reiki Plus.

Ik wijs op de mogelijkheid deze inwijding gratis te doen.
Maar ook dat als je echt wilt kan kiezen voor de Update.

Alle inwijdingen die iedereen heeft ontvangen voor 2005 blijven actief maar wil je verder heb je wat nodig.
Als jij de kleuterschool hebt gehad wil je ook naar de voortgezet onderwijs toch?

Wat Reiki Plus toevoegt is groei, kracht,verhoging in Trillingsniveau, groei naar nieuwe tijd.
Mijn handen zijn veel warmer dan voorheel krachtiger zijn mijn Karmischemassage die ik geef.
Dit zijn reacties van mijn klanten.

De meeste mensen die niet de Reiki Plus heeft en net nog een inwijding heeft gehad reageerd zoals jij.
Weinig mensen zie waar het echt om gaat.

warme groet Theo

lisanneke
JHK Forum bewoner
JHK Forum bewoner
Contacteer:

Bericht door lisanneke » 09 jun 2010 11:22

Ik kraak reiki plus echt niet af
Ik geloof best dat het een meerwaarde kan hebben
Het gaat mij om de manier waarop jij het promoot
en dat getuigd van weinig respect voor andere reikimasters
door uitspraken te doen dat ze alleen op geld uit zijn

Reiki Plus

Bericht door Reiki Plus » 09 jun 2010 11:35

Ik zeg niet dat Reikimaster op geld uit zijn, maar als zij niet voor Update zijn lijkt het wel verdacht veel hierop.

Het is nu eenmaal makkelijk verdien voor hen, omdat als je een nieuwe cursus gaat volgen je een jaar bezig bent.
En dan tijdelijk geen inwijdingen kan geven, voor veel is dat een bron van inkomsten die zij niet willen missen.
Er zijn er gelukig ook die wel voor de Update kiezen en dit aan hun leerlingen mee delen.
Zo is dat ook bij mijn Reiki Master gegaan, we moesten gewoon wachten en dat die je graag.
Je merkt dan dat je Reiki Master niet op geld uit is maar alles zuiver wil doen.
Ik respecteer die te zeerste, en laat ieder die het anders doet in zijn/haar waarde.

Ik oordeel niet over een ander!!!

Fijne dag ik moet nog wat anders doen dan dit!

Warme groet Theo

Gesloten

Terug naar “Reiki, Seichem en Magnetiseren, kortom werken met energie.”